גדלים של פיתוח תמונות – על האפשרויות השונות

גדלים של פיתוח תמונות – על האפשרויות השונות

היום, ושלא כמו בעבר, כשרוצים לפתח ולהדפיס תמונות, ניתן לעשות זאת בגדלים שונים. בין אם כדי לתלות על הקיר בסלון ובין אם כדי לקשט את המשרד, האפשרות לבחור באחת מתוך כמה אפשרויות של גדלים, הופכת את שירותי הדפסת התמונות ליעילים ומוצלחים יותר עבור הלקוח. אילו גדלים של פיתוח תמונות מוצעים כיום ומה חשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים בגדול מסוים? הנה, התשובה:

על אפשרויות שונות של גדלים

כאשר מחפשים מידע ברשת על הדפסת תמונות גדלים והאלמנטים השונים שעליהם ניתן להדפיס אותן, מגלים עולם ומלואו. הדפסת תמונות על נייר צילום סטנדרטי אפשרית בגדלים הבאים: 10 ס"מ על 15 ס"מ, 13 ס"מ על 18 ס"מ ו – 20 ס"מ על 30 ס"מ. אם מעוניינים בשירותי פיתוח תמונות גדלים לקנבס, האפשרויות הן שונות: 20 ס"מ על 20 ס"מ, 20 ס"מ על 30 ס"מ, 30 ס"מ על 30 ס"מ, 30 ס"מ על 40 ס"מ, 30 ס"מ על 45 ס"מ, 35 ס"מ על 50 ס"מ, 40 ס"מ על 60 ס"מ, 50 ס"מ על 70 ס"מ, 50 ס"מ על 130 ועד 100 ס"מ על 150 ס"מ – המידה הגדולה ביותר. באשר להדפסה על קאפה, עומדות לרשותו של הלקוח האפשרויות הבאות: 15 ס"מ על 21 ס"מ ועד 80 ס"מ על 120 ס"מ. ניתן לראות כי הטווח הוא רחב והמגוון הוא עצום. הלקוח, המעוניין בהדפסה יכול לבחור את גודל ההדפסה המתאים לו וליהנות ממענה מדויק שנכון עבורו.

לפני שבוחרים בגודל ההדפסה – כדאי לשים לב

מידע על פיתוח תמונות גדלים והפתרונות הנוספים המוצעים ללקוח ניתן לקבל ישירות באתרי החברות המציעות זאת, כמו גם האפשרות להזמין את השירות על ידי שליחת קבצי התמונה. במקרה של פיתוח תמונות גודל שאיננו סטנדרטי, יש לבדוק זאת ישירות מול המקום המציע את השירות ולבחון האם הדבר אפשרי. כדאי לקחת בחשבון את המקום שבו מתכננים לתלות את התמונה המודפסת או להדביק אותה. לאלבומי תמונות אין צורך בתמונות גדולות ולקירות הבית או המשרד כדאי להדפיס תמונות בגודל גדול, הנחשבות למרשימות הרבה יותר וגם לכאלו התופסות את העין.

מחפשים כתובת מקצועית המציעה לכם טווח רחב של גדלים לפיתוח ולהדפסה? דיגיטל פוטו, חנות צילום, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. למידע על גודל תמונות לפיתוח, העלויות ועל השירותים השונים שמציעה החברה, התקשרו למספר הטלפון 04-9927219

גדלים של פיתוח תמונות – על האפשרויות השונות