הדפסת אלבום דיגיטלי – למי מיועד השירות?

הדפסת אלבום דיגיטלי – למי מיועד השירות?

בעידן הדיגיטלי של היום אנו, כצרכנים, נהנים ממגוון עצום של פתרונות מהירים, יעילים וגם זולים יותר. תחום הצילום עבר בעשור האחרון מהפכה של ממש והמצלמה הדיגיטלית היא עניין שבשגרה. במקביל למצלמה, ישנם גם הסמארטפונים שלנו, שמספקים לנו מענה רחב הרבה יותר מהוצאת וקבלת שיחות והם משמשים, פעמים רבות, כמצלמה לכל דבר. ככל שחולף הזמן אנו צוברים יותר ויותר תמונות, כך ששירות הדפסת אלבום דיגיטלי הוא ללא ספק הפתרון המתאים לנו.

מה מציע שירות זה

שירות הדפסת אלבום באופן דיגיטלי הוא מענה מצוין הן לצלמים בתחילת הדרך, כאלה המתחברים לעניין הצילום אולם רואים בו תחביב בלבד, והן לצלמים מקצועיים. הוא שירות המתאים למטיילים, לאלה שאוהבים לתעד אירועים פרטיים שונים וגם לסקרנים, שפעמים רבות מוצאים את עצמם ברחוב נפעמים מיופיו של בניין מפואר או ספסל ישן. הדפסת האלבום היא אמצעי נהדר לחשוף את התמונות ולהפוך אותן להרבה יותר מקובץ, שנותר בטלפון שלנו או במחשב. השירות יעיל מאד והוא מותאם נקודתית לצרכיו של הלקוח.

פיתוח אלבום דיגיטלי הוא הליך פשוט. כל מה שצריך הלקוח, המעוניין בו, לעשות הוא להעלות את קבצי התמונות לאתר החנות עצמה, להגדיר את הצרכים שלו: באילו גדלים הוא מעוניין להדפיס את התמונות וגם על איזה אלמנט – על נייר צילום? על קנבס? על קאפה או אולי על חולצה? התמונות, שנשמרו עד עתה באלבום הדיגיטלי במחשב, יזכרו לראות את אור השמש ויהפכו לאלמנט קישוטי נהדר שאפשר להשתמש בו כדי להוסיף לא מעט לאווירה שבבית או כדי לשמור אותו באלבום פיזי, כזה שניתן לדפדף בו.

כמה זה עולה?

העלות כיום היא הרבה יותר זולה מכפי שהוצעה בעבר. גם כאשר האיכות גבוהה מאד, לאור הטכנולוגיות המתקדמות המשולבות בתהליך ההדפסה, הדבר איננו פוגע במחיר האטרקטיבי והלקוח יכול ליהנות משירות נהדר ומבלי שישאיר לו חור בכיס.

מעוניינים להדפיס חלק מהתמונות שצילמתם בטיול או במסיבת יום ההולדת? דיגיטל פוטו, חנות צילום, תעשה זאת עבורכם. למידע על השירות ועל העלות, התקשרו למספר הטלפון 04-9927219

הדפסת אלבום דיגיטלי – למי מיועד השירות?