הדפסת אלבומים דיגיטליים לצלמים – על היתרונות שבשירות

הדפסת אלבומים דיגיטליים לצלמים – על היתרונות שבשירות

הזמנת מוצרים באינטרנט בשנים האחרונות הפכה לעניין שבשגרה. יותר ויותר ישראלים מנצלים את כוחה הרב של הרשת ועושים בה שימוש כדי לרכוש מוצרים מסוגים שונים. הזמנת תמונות באינטרנט היא שירות מסוג כזה, הפתוח בפני הקהל הרחב: חובבי הצילום, המקצוענים שבחבורה וגם אלה שפה ושם מצלמים תמונה אחת או שתיים שיוצאות להם נהדר. מדוע הפך פתרון זה לפופולארי כל כך ואילו יתרונות הוא מציע? הנה:

ניתן לעשות זאת מכל מקום ובכל שעה ביום

הזמנת התמונות ישירות דרך אתר החנות אפשרית בכל שעה ביום וגם בשעות הקטנות של הלילה. שלא כמו חנות פיזית, אתר אינטרנט או ליתר דיוק – חנות וירטואלית פעילה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כך שלקוח, המעוניין להזמין תמונות להדפסה איננו מוגבל בשעות מסוימות ויכול לעשות זאת בכל רגע שיבחר. הדבר נכון גם לגבי המיקום. בין אם דרך המחשב שלו בבית, במקום העבודה או אפילו בעודו יושב בבית הקפה עם הלפטופ שלו, מכל מקום ניתן לבצע את ההזמנה.

עלויות נוחות יותר

יתרון נוסף של השירות הן העלויות. בעל עסק שברשותו חנות וירטואלית חוסך לא מעט בעלויות. הוא איננו צריך לשלם ארנונה, שכר דירה, חשמל וגם מספר העובדים שהוא צריך להחזיק ברשותו נמוך יותר מזה הנדרש לחנות פיזית. לאור העלויות הנמוכות שלו הוא יכול להרשות לעצמו להציע ללקוחותיו שירות בעלות זולה יותר ואטרקטיבית יותר. כך הלקוח מעדיף לרוב לפנות דווקא לפתרון שכזה במקום לבחור בחנות צילום פיזית, שבה המחירים פעמים רבות גבוהים יותר.

מבחר של אפשרויות העומדות לרשות הלקוח

האפשרויות המוצעות בחנויות וירטואליות, חנויות אונליין, הן רבות הרבה יותר מאלו המוצעות בחנויות הפיזיות. מי שרוצה להדפיס תמונות, ימצא באתר האינטרנט מגוון של גדלים שניתן להדפיס אותם וגם אלמנטים שונים שניתן להדפיס עליהם: ניירות צילום, קנבס, קאפה, חולמות, מגנטים ואפילו כוסות שתייה. האפשרויות הן רבות הרבה יותר וכך מוצא הלקוח במהירות רבה את מה שהוא חיפש ונהנה מפתרון בהתאמה מלאה. מעבר לכך, כל אחת מהאפשרויות מוצגות באתר בצורה ברורה ומושכת וניתן לאתר את המענה הנדרש ללא חיפושים ארוכים ומייגעים.

רוצים לנצל את כוחה של הרשת ולהזמין תמונות להדפסה דרך האתר? דיגיטל פוטו, חנות צילום, מעמידה לרשותכם אתר אינטרנט דרכו תוכלו לבצע את ההזמנה במהירות ובקלות. למידע על העלויות, על השירות ועל כל מה שחשוב לדעת לפני שאתם מבצעים את ההזמנה, התקשרו למספר הטלפון 04-9927219

הדפסת אלבומים דיגיטליים לצלמים – על היתרונות שבשירות