הדפסת תמונות גדולות – דרך נפלאה לקשט את הבית או את המשרד

הדפסת תמונות גדולות – דרך נפלאה לקשט את הבית או את המשרד

מחפשים דרך קצת אחרת לקשט את הבית שלכם? חשוב לכם הפן האישי אבל גם האיכות והסטייל? אם כן, מה דעתכם על הדפסת תמונות גדולות, תמונות שאתם עצמכם צילמתם בעבר, כאלו שאתם גאים בהן והייתם שמחים לראות יום יום מולכם? אם הרעיון הזה נשמע לכם בר ביצוע, תוכלו להוציא אותו אל הפועל בקלות ובמהירות וליהנות מאלמנט דקורטיבי נהדר, שיתפוס את עיניהם של כל האורחים, שיגיעו אליכם.

הדפסה גדולה שמושכת את העין

בין אם אלו תמונות של אגם החולה, תמונות של הילדים או תמונות של הפרחים המשגעים שפורחים בגינה שלכם, כאשר תמונה מצולמת ממקום של אהבה גדולה היא הרבה יותר מאלמנט שנמצא מולנו. היא מביאה אתה רגש ופעמים רבות גם זיכרון מחוויה נפלאה כלשהי. ומה טוב יותר מאשר להנציח את זה באמצעות הדפסת תמונה גדולה, שתככב על קירות הבית או אולי עם הקיר שבמשרד? ניתן כיום להדפיס את התמונות שצולמו במצלמה או בסמארטפון שלנו בגדלים שונים ואפילו בגדלים גדולים במיוחד. תמונה גדולה בהכרח תופסת את העין ומושכת לא מעט תשומת לב. היא יכולה להתאים כקישוט נהדר למטבח, לסלון, לחדר הילדים וגם לחדר השינה של ההורים.

לבחור, להזמין ולתלות על הקיר

הזמנת השירות היא הליך פשוט מאד. כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח את קבצי התמונות, שאותן מעוניינים להדפיס, ישירות לאתר חנות הצילום, להגדיר את הכמות וגם את הגדלים שבהם מעוניינים ובזה מסתיים ההליך. התמונות חוזרות ללקוח מודפסות באיכות גבוהה ואפשר לתלות אותן על הקיר ולהתגאות ביצירה בפני כל המשפחה והחברים שבאים לביקור. אפשר אפילו לשלב תמונות בגדלים שונים זו לצד זו, תמונה אחת גדולה ועוד כמה קטנות לצידה, כאשר כל אחת מהן מספרת סיפור אחר אך ביחד הן יוצרות מראה שלם וצבעוני יותר.

רוצים להדפיס את אחת (או יותר) מהתמונות שצילמתן במידה גדולה מאד? דיגיטל פוטו, חנות צילום, מאפשרת לכם לבחור גדלים שונים וליהנות משירותי הדפסה בהתאמה מלאה. לפרטים על השירות וגם על המחירים, התקשרו למספר הטלפון 04-9927219

הדפסת תמונות גדולות – דרך נפלאה לקשט את הבית או את המשרד