לפתח תמונות – כן או לא?

לפתח תמונות – כן או לא?

רבים מאתנו משתמשים לא מעט במצלמת הסמארטפון או במצלמה הדיגיטלית שברשותנו כדי לתעד אירועים מיוחדים, אנשים שאוהבים או אפילו רגעים קסומים, שלפתע נתקלים בהם. גם מי שלא מצלם הרבה מוצא עצמו לעיתים תופס במצלמה אירוע כלשהו או פרח יפה, שמושך לו את העין וצובע לו את היום. פיתוח תמונות דיגיטליות מוצע כיום לקהל הרחב, לחובבי הצילום וגם למקצוענים. לאלה שנוהגים לצלם הרבה וגם לאלה שעושים זאת פה ושם. אם צברתם לא מעט תמונות על כרטיס הזיכרון וגם אם לא, ואם אתם מתלבטים אם לפתח תמונות, הנה כל הסיבות מדוע כדאי לכם לעשות זאת:

  1. מזכרת נפלאה – אם יש לכם לא מעט תמונות לפיתוח וגם אם מעט, הדפסתן היא ללא ספק הזדמנות מצוינת ליהנות ממזכרת נפלאה. יש סיבה מסוימת לרוב מדוע אנו טורחים ללחוץ על כפתור המצלמה של הסמארטפון שלנו או של המצלמה הדיגיטלית. יש סיבה מסוימת מדוע אובייקט מסוים מושך לנו את העין או רגע כלשהו באירוע פרטי. זהו תיעוד נהדר לרגעים, לאנשים וגם לנופים, תיעוד שכדאי שיהיה הרבה יותר מקובץ שנותר על המחשב או על הסמארטפון שלנו.

  2. קישוט נהדר לבית או למשרד – בין אם מדובר בתמונת האייפל בשקיעה, קטע של החומה הסינית או בית האופרה המפורסם של סידני, תמונות של אתרים יפים, של אנשים מעניינים וגם של טבע ונופים יכולות לשמש כקישוט נהדר לבית או למשרד. אפשר להדפיס אותן על קנבס או על קאפה ובגדלים שונים. במקום לרכוש תמונות של אחרים ולשלם על כך לא מעט כסף, אפשר לנצל את התמונות היפהפיות שצילמנו בעבר, להדפיס אותן וליהנות מקישוט מרהיב על הקיר.

  3. חוסך מקום לתמונות חדשות – הדפסת תמונות על "הארד קופי" מאפשרת לנו פעמים רבות גם לחסוך מקום בכרטיס הזיכרון של המצלמה או על המחשב. כך אנו יכולים לפנות מקום לתמונות חדשות, לזיכרונות חדשים ולהמשיך לתעד את כל מה שאנחנו אוהבים ומה שמושך לנו את העין.

מעוניינים לפתח את התמונות שברשותכם? דיגיטל פוטו, חנות צילום, היא הכתובת. למידע על השירות, התקשרו למספר הטלפון 04-9927219

לפתח תמונות – כן או לא?